Måndag 7 november

Hemma idag hela dagen. Går en liten stavgångs promenad upp tiil gamla landsvägen fram till Helsingbergsskolan, sedan via Gläntan och hem. Det gick hyfsat men fick bädda ner mig efter lunch kände lite frossa sov någon timme.
Upp strax efter 15 Jonas och Lukas kom . Jonas och jag går ner på innebandyn. Vi blir 7 st kör liten plan med små mål. Mitt lag har en avbytare jag står mest still och försvarar målet eller sitter vid plan och kollar matchen som avbytare. Jag tror vi vann matchen men är inte säker det spelar ingen roll för oss. Ni som inte kom se och lär det går att spela fast man har lite feber frossa i kroppen Krigare krigare Körde lite styrketräning också efter, men när vi kom hem fick jag vila en stund innan jag orkade äta kvällsmat.
Har också idag uppdaterat några av öppet hus sidorna på HBO.
Kl är nu 20, 30 går snart upp och i säng. Ska vara hos läkaren vid blodmottagningen kl. 9.00 imorgon så det gäller att gå upp tidigt imorgon.

Tack för idag i morgon blir det en spännande dag får veta resultatet av förra måndagens magnet röntgen av skallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0