Måndag 14 november

Vilar på fm men Jonas kommer med Lukas och då blir det full fart leker med Lukas inne i lekrummet vi gjort ordning. Jonas kör upp bilen till Ford för oljebyte service samt däckbyte. Tack för det Jonas du är en ängel.

Kl 12 är det dax för cortison dosen då tar jag 12 st tabletter cortison i form av betapred samt en tablett mot illamående. Jag tar också min antibiotika tablett.

Det är mycket tablettätande nu. Innan jag går och lägger mig ska jag ta en rejäl dos cellgift tomudal hela 420 mg när jag strålades och tog cellgift var dosen 180 mg så det är en ejäl dos nu. Bra ge er på cancercellerna döda dem, Vi får se hur jag känner mig imorgon. Hoppas jag mår hyfsat för jag vill vara med på Elins vernissage  på Väggen Folkets Hus imorgon kl. 15 -18. Det vore kul att komma bort lite och träffa lite folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0