Lördag 5 november

Går en promenad på fm först till OK med lite kartong till återvinningen. Sedan går jag via gläntan, Helsingbergsskolan, gamla landsvägen , elljusspåret fram till transformatorn och sedan hem. Det kändes riktigt bra. Äter jättegod lunch lövbiffspanna med god kantareller vi fått av Jonas och Marie. Det var så skönt för nu smakade det gott också. Sover efter lunch nu känner jsg mig frusen igen och lite febrig. Vi myser med en riktig triller vi hyrt på Ok Blitz.  Senare opå kvällen uppdaterar jag HBOs hemsida mframförallt den om Öppet Hus tyvärr saknas det info från flera program. Nu är kl. 21 ska dricka en varm kopp te sedan ska jag krypa till kojs. Ha en skön helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0