Fredag 11 november

Går stavgång på fm får rycka in och cykla mot Ica Maxi för Elin har handlat så mycket att hon inte kan cykla utan måste gå med varorna. Hinner upp henne strax efter Norslunds skolan och tar över varorna och vi cyklar hem. Fortsätter att gå stavgång min läkare Max ringer proverna jag tog på vårdcentralen igår visar att infektionen är på tillbakagång. Han tycker vi ska starta cellgifts kuren på 5 dar nu på måndag om jag känner mig pigg å måndag. Är redan piggare han tror också att det är mycoplasma jag har haft men det är inte helt säkert.


Käkar lunch renskav smakar riktigt gott har fått tillbaka lite av smaken sköönt.

Jobbar med Öppet Hus sidorna har fått en del påpekande som jag ändrar nu skall alt vara bra med dem hoppas jag.
Lägger också in nästa veckas matsedel.
Avslutar dagen med att se Leksand spöa Oskarshamn med 4-1. Många fina mål ett av de finaste gjorde dbutanten i A laget Fredrik Händemark på en passning från tror jag Jon Knuts sätter han upp pucken i nättaket otagbart för OIK Keepern. Härligt att vi har sådana juniorer det bådar gott för framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0