Min hjärntumörsväg genom den svenska sjukvården

Här kommer några tankar kring min blogg: Hjärntumörsresan. Jag skriver den för att det är lite långtråkigt att sitta på avdelningen och vänta på operation. Skönt att ha något att göra. Jag vill också beskriva innifrån hur den svenska sjukvården fungerar. Jag har mött ett fantastiskt mottagande överallt proffessionellt mänskligt med en sådan värme. Svensk allmän och gemensam sjukvård är mycket bra och det behöver komma fram den är värd all kamp för att få bevarad. Jag vill inte att våra skattemedel ska gå vidare via privata vårdare till Cayman öarnas riskkapitalkonton. Våra skattepengar ska inte gå till vinster på vård och skola utan till brukare och anställda i kommun och landsting. hur uppstår en tumör varför ? se http://www.lakartidningen.se/07engine.php?articleId=2658 Om ni kollar på länkar till höger hittar ni länken klickbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0