Hur det hela började

Här ska jag beskriva hur det började symtom etc. Efter en mycket stressigt skolår för er som ej vet är jag gymnasielärare i Falun på Haraldsbogymnasiet. Efter att ha kämpat för den kommunala skolan var man ju lite trött fram på vårterminen för er som ej vet hur kan gå till min facebook grupp För satsning på skolan och stopp för slakten av gymnasieskolan http://www.facebook.com/home.php?sk=group_158056680895685&ap=1.
I slutet av maj åkte vi med alla åk 2 elever på Nvprogrammet till västkusten för studier i den marína miljön. Måndag hem sent orsdag kväll. Fredag stress jobb med betyg åk 3 sedan på lördag em var det dags för nästa resa med min kära kollega Cecilia som jag delar miljökunskapskursen bar det av med 5 elever från åk2 som kommer att läsa miljökunskap i åk 3 till ett miljöläger i Poori i Finland. Kände då lite huvudvärk tog med en alvedon utifall det skulle bli värre, Men allt gick bra körde minibussen till kapellskär och färja över till Nådendal. Och på söndagen upp till Poori. Men nu på måndagen har jag intensivhuvudvärk ja det gör väldigt ont när jag sitter på toa och trycker. Så på dagen tar jag min alvedon.Under veckan så mildras värken men kommer tillbaka ibland men försvinner. Vi har en jättefin vecka i Poori hos våra finska värdar och med de andra skolorna runt om Östersjön som var med på lägret.
Vi åker hem på torsdag resan hem går utan problem. Väl hemma är jag väldigt trött får lite huvudvärk då och då, men det är nog bara stress det var ju lite häktiskt de sista veckorna.
Dagarna går tränar på cyklar runt Skuggarvet simmar i Lugnet efteråt 1km allt känns som vanligt. Men nog är man lite utarbetad för ofta fick man sova lite på eftermiddagen. Veckorna går men för 1,5 vecka sedan kommer huvudvärkén tillbaka lite mer ofta. Var ute och högg ved hemma och måste gå in och vila mog för det spänner så i huvudet får den andra alvedonen av hustru Elin. Nu får jag ofta stunder då det spänner till i skallen, Jag vaknar på morgonen med lite värk en morgon mår jag illa och måste kasta upp. Så på måndagen den 27 juni ringer jag vårdcentralen Norslund får en tid på onsdag morgon.

Kommentarer
Postat av: Adolphson

Jag hade ingen aning om detta! Däremot har jag erfarenhet av hjärntumörer. Mina tankar går till dig - kämpa på!!

Kramar från Fredrik

2011-07-04 @ 13:37:15
Postat av: Anonym

Tack Fredrik

2011-07-04 @ 19:29:06
Postat av: Anonym

Tack Fredrik

2011-07-04 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0