Ypiee är vän med Emil Nilsen på Facebook och Stiko Per

Det är söndag morgon den 10/7. När jag slår på datorn får jag en vänförfrågan från Emil Nilsen mr Superstar själv.Ypiee Emil vill bli vän med mig på Facebook. Häftigt vilken koll på LIF jag kommer få nu Tack Emil du är en pärla men det visste jag ju innan. Efter många matcher på Norra Stå. Min plats där är alltid lite snett upp från höger. Ser ni en tokig gubbe där som är hel vild och som hejar sjunger högt är det jag. Där kommer sektionen av avd... 85E tokiga leksingar att stå i höst. Det här måste in på bloggen. Kika gärna in där och lägg en kommentar. Det finns en jättebra bild där jag syns mitt i klacken där efter att Lotvonen gjorde ett mål mot Mora då vi var i elitserien. Har försökt få en kopia av den från DD förut. får se om jag kan få fram det nu får väl vara lite grävande journalist idag. Tror det var oktober nångång 2007 kom ihåg att det var så skönt att tvåla till Mora. Nej nu blir det bloggande. Om någon hittar bilden skicka en kommentar i bloggen. Kram leksingen i sal 12 avdelning 85E vi syns i premiären alltid leksing.
Igår blev jag vän med Stiko Per Larsson också  det var lika häftigt. Fick då nästan direkt ett hett LIF tips . Leksand intresserad av Mattias Timander

Nu är det frukost så gott. Bra med frukost hade lite låg glukoshalt när Fredik nyss testade det. Jag skulle visa Fredrik nyheten jag gjorde om den glukoslab jag gör i biologi B. Men jag hittade inte den får lägga in länk här senare.

Kommentarer
Postat av: Oscar

2005/2006 var senast Leksand spela i elitserien, så om bilden är tagen i elitserien så är det någon gång då.. Har ett minne av den bilden, Jag och björn står väl bredvid men syns knappt?

2011-07-10 @ 08:49:50
Postat av: Jan-Eric

Jag har googlat det. Får träff på svt att Lotvonen tystar Mora 9 oktober 2007. Har ringt DD de ska försöka hitta bilden. Obs Oscar alkhol fri öl för mig idag till fotbollen.

Ja det är just den builden vore kult att ha med den i bloggen.

2011-07-10 @ 09:18:30
Postat av: Mats

Kan det vara matchen den 24 nov 2005?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/article332218.ab

kanske lättare att hitta bilden om det är rätt match?

Vi håller alla tummar imorron!

2011-07-10 @ 13:51:15
Postat av: Jan-Eric

Ja för det jag hittade är ju när Lotvonen spelar i MOdo Tack för tipset. Nu ser vi på fotboll 2-1 S´verige smuttar lite på min alkoholfria öl.

2011-07-10 @ 13:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0