Uppvakningen

Operationen utförd

Har suttit hela dagen och bara väntat på att min bror Oscar ska ringa mig med uppdateringar om hur vår far mår efter operationen. Det har varit många tankar i huvudet men det har dock hjälpt att jobba så att man får något annat att tänka på. Jag har faktiskt inte varit så fasligt orolig för jag vet att vår far är stark och att vi har sådana skickliga läkare samt avancerad teknik idag.

Under mitt funderande över vad jag ska skriva så ringer äntligen Oscar!!!

De vet tyvärr inte så mycket ännu hur operationen har gått, men efter att de har röntgat honom kommer de att veta mera. Men operationen verkar ha gått bra och han har även orkat prata lite, han har dock väldigt ont i huvudet och de ger honom en liten dos morfin för det.

Mer information om hur han mår uppdateras så fort vi vet något!


// Marcus


Kommentarer
Postat av: K

Håller tummarna för att allt går bra.

2011-07-12 @ 14:17:16
Postat av: Cecilia

Mina tankar är hos Jan-Eric och er alla i hans härliga familj!

Kollegan Cecilia

2011-07-12 @ 15:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0