Träffar Foppas farfar

Fredag 1 juli eftermiddag. Sitter ute i dagrummet och snackar med en trevlig kille. Det visar sig att hans son bor i Leksand och att han är farfar till Filip Forsberg. Filip Forsberg är vår Foppa den nya Foppa. Ung junior och numera ordinarie i Leksands Alag. Han fick spela på slutet av serien kom in i förkvalet och var helt fantastisk vilken lirare gjorde en urläcker straff på Västerås. Vi sitter och snackar mycket och har trevligt va coolt två leksingar som stöttar varandra. Nu ser vi fram mot säsongen vi har lovat varandra att kämpa på så vi är i form då ska vi träffas på någon match. Gammel Foppa har lovat att fixa Filips autograf till min matchtröja toppen. Jag har bara Bellemares autograf sedan vi träffade han då vi hade utbyte med vår vänskola i Brest Frankrike.

Kommentarer
Postat av: Lollo Biörs

Hej Jan-Erik,



Jag tycker att du är en pärla som skriver om din sjukdom. Jag hoppas att det fixar till det så att det läker med gott resultat, så att du kan få gå på hockey även denna säsong. Jag lovar att läsa dina inlägg på din blogg och kommentera dem i fall jag kan.



Bästa krya på dig hälsningar från Lollo

2011-07-05 @ 09:29:07
Postat av: Sara Löfstrand

Vad roligt att du träffat någon du kan prata hockey med :) och dessutom en som hejar på samma lag som du.

2011-07-05 @ 13:16:00
Postat av: Jan-Eric

Ja det är kul han är nu min rumskamrat det blit mycket hockeysnack nu.

2011-07-05 @ 13:18:53
Postat av: Cecilia

Så bra, då är ni helt överens om vilket hockeylag som gäller!(alla kan ju inte älska Färjestad!?)

Linnea är hos tandläkaren just nu. När hon kommer hem ska vi ladda ner filmsnuttar från Peace and Love till dig. Hola Bandola var bäst!! Bob Dylan mossig och tråkig. Jag skickar dom till din mail.



Kram



Cecilia

2011-07-05 @ 13:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0