Topp statistik

Kikade in på statistiken något hände igår söndagen 07-11 från 104 unika besök en dag rusade det upp till 286. Jag har inga behov att slå rekord  eller så men det är ju kul om man har många som läser bloggen och kul med kommentarer. Lite rycker det ju i tävlingsjävulen man har.

Statistik

105 unika besök 110705

313 sidhänvisningar 110705

Statistik 110710

286 unika besök

610 sidhänvisningar

Jag vet varför leksingar bara leksingar tack för ni finns. Jämtleksingen bloggade ju om mig igår och la upp  länk till min blogg. Tack jemtleksingen och coolt att vara vän med dig på Facebook vilken säsong det kommer att bli. Upp ur skiten till eliten med vår egen Foppa.

Kommentarer
Postat av: Erik Hedin

Vi är nog flera som med stort intresse följer dina dagar på 85E och ser fram emot en riktigt fin säsong med Leksand, fastän vi kanske inte känner dig personligen.



Mvh Erik - god vän till Marcus och Oscar (och leksing förstås)

2011-07-11 @ 12:30:54
Postat av: Jan-Eric

Hej Erik tack för uppmuntran. Det är klart jag kommer ihåg dig. HBO avslutningen Robban låten.

2011-07-11 @ 12:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0