Syster tar stygnen

Så var det dags syter kommer in på rum 13. Jag har tididigare blivit tillfälligt förflyttad till ett undersökningsrum för det var storstädning på gång det skulle rengöras ordentligt och golvet skulle vaxas. I undersökningsrummet fick jag sällskap av Kurt en pensionerad gymnasie lärare från nobelgymnasiet i Karlstad. Vi diskuterade skola och vi var eniga i att fri skolor och att ta ut vinster i skolan var något vi båda varhelt motståndare till.
Obs känsliga bilder på stygnen.
Här syns stygnen och hur stort område kirurgen öppnade i skallen.
Nu är stygnen tagna bandaget är borta endast lättare kompresser runt stygnen. Det måste hållas rent för det finns risk för infektion i stygn öppningarna.
Syter tvättar oj vad skönt. Tack för all fin vård och omtanke ni ger oss alla patienter här på avdelning 85E.
Mitt nya face och jag.
Marcus på besök myser lite med pappisen.

Kommentarer
Postat av: Patrik Murmester

Det här hade jag missat helt och hållet hoppas att du kryar på dig nu. Varma hälsningar från Favoriterna från Svärdsjö

2011-07-20 @ 22:19:39
Postat av: Sara Löfstrand

Ett till steg på vägen mot att komma tillbaka dit där du var innan din hjärntumörresa började :) Nu när skägget börjar komma tillbaka ser du mer välbekant ut :) Fortsätt att kämpa på!!

2011-07-21 @ 00:04:55
Postat av: Carl Olsson

Lycka till med rehabiliteringen! /Carl Olsson NV3B 2006

2011-07-21 @ 10:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0