Synundersökning

En transportör kom och hämtade mig. Han hade bra fart jag undra om man kunde komma upp och försöka slå rekordet
i borte korridoren. han skrattade bara, vi får väl se får se vilken tid jag kan prestera med gå stol.
Det var kul att få åk runt lite för syn var längst ner fick åka lite korridor se lite andra vyer man gläds åt små ting.
Syster Inger tar så fint hand om mig där gör en synfälts undersökning. Får sättaa hakan i ett stöd kika rakt fram på en svart punkt sedan trycka till då jag ser en vit punkt synas först stor sedan mindre och mindre. Tycker det går hyfsat det tar en del tid men jag orkar med kämpar på var nog där i två timmar. Efteråt får jag träffa ögonläkaren han gör några tester. Det visar sig dock att  det är en synfälts försämring på vänster sida för på bägge ögonen. Så stor som 1/4 bortfall bbbbbbbbbbbbbbbbblir det bestående så kan jag ej köra bil, Hoppet ärnu att det ska komma tillbaka vilket det kan göra kollas upp om ett halvår.
Får kämpa på med positiv energi går det nog.
Krigare

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart det går pappa! Den kommer tillbaka! stor nakenfiskram från lilla lukas som springer runt i värmen o precis har badat :)

2011-07-14 @ 16:19:31
Postat av: Erik Lundqvist

Det kommer tillbaka! Hur som är det min tur att köra till hockeyn. Kämpa på Hagberg! Tänker på dig!

2011-07-14 @ 17:04:37
Postat av: Jonas

Klart det kommer tillbaka! Krigare Krigare!

Hönsen hälsar så mycket! Tupparna valsar för mig. Antingen är de lite homo eller så är jag en väldigt snygg höna :)

2011-07-14 @ 17:08:45
Postat av: Jan-Eric

Va bra Erik

2011-07-14 @ 18:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0