Söndag 31 juli

Idag var det  lite segare på förmiddagen. Men jag gick mina varv runt huset. Kunde också hjälpa till lite köket och assistera Elin då hon lagade lammgulash det är en av mina rätter så jag var med på ett hörn. Skivade morötterna som skulle i grytan.


Jan-Eric skivar morötter i köket

Jonas och Marie kom och hälsa på så vi satt ute på altanen åt lammgulash med ris det var jättegott.
De skulle låna vår bil som har dragkrok för de behöver mer virke till hönshuset de bygger på. Nu fick vi hjälp med att klippa gräset som blivit så högt det var jättebra tusen tack Marie och Jonas.
På eftermiddagen passade jag på att 7 varv runt huset det är nytt rekord i antal varv det går sakta men säkert framåt.

Goda vänner på besök
På eftermiddagen kom goda vänner på besök Annette och Olle. Vi satt länge på altanen och fikade och pratade det var jättemysigt. Tack Olle och Annette att ni handlade mjölk och hårt bröd ni är toppen.


Olle och Annette på besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0