Skype med månstigen 12

Så var det dags Jonas hade kommit från BOrlänge till Elin för att hjälpa henne igåmng med den nya netbooken. LAdda in program som ligger på hårdisken ladda batterierna ladda hem SKype skapa en användare för Elin. LÄgga upp ikoner till bloggen mm. TAck JOnas men jag vet att det öär baggis för dig kom ihåg att du var ju med som handledare då du gick på mellanstadiet och jag hade kurser i datoranvändning för skolpersonal i Svärdsjö rektorsområfde. Kommer ihåg att du var väldigt populär hos de kvinnliga lågsadie och mellanstadielärarna, det var många rop efter Jonas, som glatt kom fram och fixade problemet.
Jonas dyker upp på Skype hemma i vardagsrummet i månstigen i Falunbra bild fin kamera i netbooken från Asus
Elin jonas och Jan-Eric Skype på månstigen
På väg ut Elin står i ytterdörren
Jonas på altanen oj vad fina petuniorna är
Tomatplantorna har växt bra ser jag.
Lite tjuvning ok fint jobbat Jonas.
Landet rensat och gallrat. Fint jobb av gallringspatrullen frpån tvillingvägen tusen tack.
Potatis landet dags för kupning men det ska Oscar fixa i helgen.
Oj körsbär redan mogna spar några åt mig kommer till Falu Lasarett på fredag enligt dagens rond ska bli skönt att komma hem till Dalarna.
AnnalIsa vår granne kikar fram får prata lite med henne. tyvärr för mörkt nu. Får veta att hon ska bli gammel farmor.grattis det är sonsonen  Hans Jämt som ska få barn. fäör övrigt en gamml elev från HBo som gick natur data vilken jag haft som elev i webbdesign. kUl Hans grattis får väl se babyn Annalisa får väl gå här lika stolt med barnvagn som jag har gått med lilla LUkas.
Nu har Marcus kommit upp till mig på sal 13.
Här är vi alla i Skype.
Nu får vi se imorgon om jag kan Skypa med Elin innan frukosten det ska  bli spännande att se.
Nej nu blir det allsång. Vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ser ju bra ut! Kvaliten på videon försämrades ju rejält av att gå ut i trädgården. Den kompenserar kanske sig själv för hastigheten.

2011-07-20 @ 08:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0