Skypar med Lukas och Anna

På morgonen den 7 juli skypar jag med Lukas min guldklimp. Får vara med när han äter mat på morgonen. Va härligt leve IT tekniken som gör det möjligt. Får säga till systrana som kommer in till Uffe rumskompisen att jag har inte blivuit tokig man vet ju inte (jag har ju en hjärntumör). Nej jag sitter här och gullar med mitt barbarn de skrattar och ler de fattar galoppen direkt.
Här kommer några bilder från träffen.
Anna matar Lukas
Anna och Lukas obs vad gör du Lukas min morfars lilla gull morfars guldklimp. Snart kommer jag hem till Falun och gosar med dig.
Lukas äter kex själv med messmör
Oj så jag ser ut runt munnen men mums
Alltid nöjd och stålande glad vår lilla solstråle
Oj oj gullet va kladdig du är.
Hejdå Lukisen vi ses snart puss puss kram Morfar Jan-Eric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0