Skypar med farfar Foppa

Har Skype på plötsligt kommer det en förfrågan om ett videosamtal. Vem där känner inte igen idet. Men fram kommer bild jag måste ha varit lite groggy då (jag har ju en hjärntumör) det tar en stund innan jag fattar vem det är.
Det är Uffe min gamla rumskompis gammel Foppa Filips farfar.
Va kul att ses igen. Vi pratar på får veta att han går sina varv runt huset hemma bra att du sköter träningen så bra gott att höra. Vi ska komma i god form till säsongspremiären.
Får veta att sonsonen Filip Forsberg är på väg till Los Angeles just då sitter i ett plan över Atlanten. Det är hans hockeyagent som tagit dit alla sina talanger till ett uppvisningsläger. Lugn alla leksingar det blir inget NHL kontrakt i år våran Foppa ska vi njuta av i höst.
Ska bli spännande att följa med hur det går för Filip där över. Ulf har lovat att rapportera. Nu när det inte blev av med operation imorgon kan det kanske bli en rapport i morgon. hoppas många leksingar följer med lite i min blogg antalet besök steg i morse efter att jämtleksingen länkade till min blogg.
Så här såg det ut på skärmen. Jag vet att Ulf skypar med Filip, som jag beskrivit tidigare är Skype ett program att varmt rekomendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0