Sista rapporten från Avd 85E rum 13

Fick veta att det blir nog redan transport hem till Falun kl. 10 ellervstrax efter 10. Har duschat bytt om till egna kläder lolla uín den fuina broder tröjan jag fik av Oscar och Fia. NU blir det att packka allt så att det flyter på slka bara skriva klart det här inlägget. Ja det blev 3 veckor här på akademisk allt harr flutit på bra bloggandet har gjort att tiden gått, DEt har varit en fantastisk personal och mycket trevliga med patienter det har varit som om man varit på ett pensionat. Hurra får dn svenska gemensammt åägda sjukvården. Jag har också haft bedök varje dag av Oscar , Marcus, och även Jonas när hsn jobbat i Uppsala. Det har ockå gjort att tiden gått fort. Ja får inte glömma Fia och Carro Oscar och Marcus flikvänner som också besökt mig mycket. Tack allesammans för det fina stödet. NU bär det av hem till Dalarna.
Vid blogg redaktionen rum 13 nu i egna kläder för första gången efter operationen.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas du får en bra resa hem till Dalarna! Själv lämnar jag Dalarna i morgon för att vara 2 veckor i bohuslänska Havstenssund. Det var så trevligt när ni biologikollegor var med ner dit en hösthelg för några år sedan. Det måste vi göra om snart Jan-Eric! Äta hummer och håva plankton. Eller hur? Jag fortsätter läsa din blogg varje dag så får vi se´s när jag är tillbaka från västkusten. Hälsa Elin och resten av din härliga familj! Kram Cecilia

2011-07-22 @ 11:00:02
Postat av: Olle M

Det bli säkert skönt att få komma närmare "hemma" även om du blivit mycket bra omhändertagen i Uppsala. Jag fortsätter följa din blogg och ser du mig inne på msn så hoppas jag att du klickar mig och berättar hur du har det. / Olle

2011-07-22 @ 14:02:35
Postat av: Britta-Stina

Det har gått ett parv dar sen jag läst din blogg sist. Skönt att höra att du får åka hem till Falun snart. Häftigt att se hur du kan följa med i det dagliga livet hemma via webben.

Nog kommer jag ihåg kurserna med Jonas. Jonas Jonas - jag förstår inte, hur gör jag nu, varför blir det såhär...?

I höstas var Bengt och jag och tre andra par till NY. Lika häftigt som när vi var där. Vi var till Arturos, tyvärr fick vi inget bord med Bengt och jag hann ta en öl där ialla fall. Det blev många återbesök på ställen vi besökte 96. Ellis Island, Empire, Times Square etc. Även ett besök vid Ground Zero. Vi var ju faktiskt upp i tornen 96.

Skönt att höra att du blir starkare och att du får komma till Falun. Hälsa famlijen.

B-S

2011-07-22 @ 14:36:02
Postat av: Jan-Eric

Ja nu är jag hemma i Falun skönt att vara hemma.

2011-07-22 @ 15:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0