Sista middagen innan operationen

Kl är 16 det är dags för middag mums idag får jag fisk för det beställde jag till middag igår. Jag och Uffe går ut till dagrummet. I ett ställ tar man sin matbricka den är märkt 12-1 mitt rums och sängplats nummer. På brickan finns en menylapp där allt som serveras finns med och hur många kcal det är i varje beståndsdel och totalt. Det är lite mindre än vad jag brukar äta man kanske också kan tappa någar kilo till hösten. Då kanske man blir lite snabbare på innebandyn.
Ulf Forsberg och Jan-Eric Hagberg äter middag i dagrummet. Ni ser farfar Foppas fina tröja mer om min tröja i nästa inlägg.
Oscar och Marcus är på besök och gör oss sällskap de passar på att ta ett glas juice och lite kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0