Ronden på måndag 3/7

Glömde berätta vad ronden sa som kom rätt sent på em faktiskt efter middagen som ju är kl 16.00. Den läkare som ska operera mig kom inte och det är han som ska informera mig om hur allt ska gå till väga.Jag har ju själv lite erfarenhet av hur man opererar hjärna. Varje år i BiologiB kursen dissikerar vi ju lamm och eller Älghjärna. Jag är övertygad att de har mer precisa och exakta metoder än det vi brukar använda såg, hammare och stämjärn. Men den läkare som ska operera mig är ännu inte utsedd, men jag får beskedet att det kan vara aktuellt denna vecka kanske redan på onsdag eller torsdag. Jag får bida tiden gå mina varv i korridoren sitta här och blogga man blir ju så välomhändertagen här mat på bestämda tider det är ju nästan som om man skulle vara på ett pensionat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0