Överraskning på rummet

DET HÄR SÅG JAG PÅ SKÄRMEN NÄR JAG KOM UPP EFTER SYN UNDERSÖKNINGEN.

 

Hej pappa!

Jag missade dig precis! Hoppas synundersökningen går bra! Jag åker på en veckas ledighet nu och ska åka lite båt och förhoppningsvis bada mycket!

 

Jag och Fia lämnar en present i den blå påsen här bredvid, lite i efterskott på din andra födelsedag!! Hoppas det peppar dig lite! J

 

Vi hörs på telefon! Kämpa på Pappisen, tusen stora kramar från mig!!!!!

 

KRIGARE KRIGARE KRIGARE!

 

Letar i paket hittar en skitsnygg tröja en sådan jag faktiskt  tänkt beställa ssjälv,

Tårarna trillar av glädje en brodertröjan

öja nu har jag en till snygg rtöja coolt     Broder tröjan visst är den snygg

 

Ja vi är bröder och ingen är som oss

tusen tack Oscar och Fia ni är underbara

 

Tittar i paketet det finns mer en jättetjususig necessär.

 

 


Kommentarer
Postat av: Albin

Grymt snygg :D



Kämpa på farbror!!

2011-07-15 @ 08:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0