Nyduschad pratar jag med min läkare.

Jag hade precis duschat färdigt oj vad skönt att duscha. När min läkare  kom för att prata med mig. Han tycker att jag hämtat mig så mycket efter poperationen att nu får jag åka ambulanstransport till Falu Lasarett någongång i morgon. Skönt att byta miljö och komma hem till Dalarna. MEn jag har haft det väldigt fuint här på avd 85E har blivit så väl omhändertagen personalen är helt fantastiska. DE och alla andra inom offenlig samhällsägd sjukvård är värd allt vår stöd. Den allmäna smhällsägda  sjukvården måste vi till varje pros slå valt om för en gemensam välfärd.
Ånnu inget svar från Stockholm på vilken typ av tumör det är det tar lite längre tid nu på sommaren men snart får vi väl ett besked. Det blir läkarna i Falun som får ta ställning till den fortsatta behandlingen strålning cellgifter etc.
Går snart in på min fjåärde vecka som patient. Ja det är bara att kämpa på.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Välkommen tillbaka till Dalarna Jan-Eric!Det blir skönt för Elin att ha dig på "hemmaplan".

Kram Cecilia

2011-07-21 @ 15:51:50
Postat av: Christel

Vad kul att din återhämtning går så bra att får komma till Falun.

Jag är tillbaka i stan nu och hälsar gärna på dig någon av de kommande veckorna. - När du tycker att du orkar och vill.



Christel

2011-07-21 @ 15:56:38
Postat av: Christina

Hej Jan-Eric!



Är tillbaka från fjällen och har läst din blogg, hade ingen möjlighet att göra det under vandringen. Härligt att du klarat av alla dina "kamper" så bra. Hoppas jag får komma upp och hälsa på dig på lasarettet.

Hälsa Elin.



Hoppfulla kramar från Christina

2011-07-21 @ 18:50:09
Postat av: Jan-Eric

Skönt att höra klart jag vill ha besök när jag kommer till Falun. Kommer bli sönt att komma hem till Dalarna träffa Elin mer ooch Anna Lukas Jonas.

2011-07-21 @ 20:39:55
Postat av: Håkan Arvidson

Hej Jan-Eric!

Kände först knappt igen dig på bilden, men nu ser jag! Du tycks ha klarat operationen bra och du verkar vid gott mod - bra. Och så är du på gång till Falun vilket måste kännas högst tillfredsställande! Här är nog många som vill komma och hälsa på och språkas vid - jag är förstås en av dem. - Jag är nu åter i Falun från cyklingen och Ystad via Eksjö. Tillbringade också ett par dagar i Stockholm. Har du läst vår cykelblogg? Sista dagen -förra torsdagen - blev rätt tuff: 15 mil i ösregn som upphörde först på "upploppet", de sista tre milen. Men man kan inte bli mer än genomblöt... Fram kom vi i alla fall. När vi träffas skall jag berätta mer. Och så skall vi diskutera cykel som motionsform!

Hälsningar från Håkan

2011-07-21 @ 20:40:26
Postat av: Gunnar

Härligt att du får komma hemöver.

Du är tuff, själv är jag förkyld, så jag kanske väntar några dagar med att besöka dig

2011-07-21 @ 20:54:47
Postat av: Sara Löfstrand

Vad skönt att du får komma hem till Falun snart :)

2011-07-21 @ 21:08:01
Postat av: Jan-Eric

Håkan jag har följt er blogg se mina kommentarer. Bra jobbat jag följer också Joels blogg i Kashmir. Kul att träffas i Falun och höra mer om er cykeltur.

2011-07-21 @ 22:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0