Möte med Läkaren angående senaste magnetröntgen

Det syns kraftig svullnad får vara kvar här i Uppsala för obervation till måndag.få bli Falun nästa vecka.
HELIKOPTER PÅ väg in det dånar plattan längst upp här.
lunch
Snart lunch ska försöka ta mig ut i dagrummet men personal med mig nu när jag flyttar, för igår kväll när jag själv gpick på toa slockna ja och ramla med gån stolen. vakna när systrana rusade in och fick hjälpa upp mig, men det
gick bra datta bara opå ändan, kan komma plötsliga blodtrycksfall efter operationen man måste ta det försiktigt.
Lunchen smakade bra mycket god panerad fisk med go sås alldeles utmärkt tänk vad härligt att sitta igdag rummet en av grabbarna var där uppfinnaren vi snacka lite skönt att vara hemma opå avdelningen igen.
promenad
Jag tog mig dit själv med stödhjul apparaten oc efter gick syster med mig en lång väg tillbaka till rummet allt gick bra.
Nu är krigaren i farten igen jag sk a tillbaka  hoppas LIF krigar sig tillbaka också upp ur skiten till eliten,
Krigare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0