Mikio på besök middag och ett nytt rekordförsök

Strax innan middagen fick jag besök av en mycket gammal kär vän Mikio Uno j han är från Japan. Han var snäll och lämnade kvar sin landslagsdräkt hemma. Det blev mycket snack om gamla minnen det kommer nog upp något här snart.
Ja hans tama kaja som var uppe i Sätra i Leksand ett år då jag ordnat midsommar firande för vänne där måste nämnas. En annan kompis försökte få Kajan full av renat inte så snällt.
Jag kom ihåg att jag hade köpt wn rejäl burk med go matjessill. Det fanns ett ställe på Gruvöndär man kunde köpa Det här var sommaren efter jag muckat jag hade under våran hft en del vick men som tur var fick jag jobb opå budet Götrrborgs bud ett budbilsföretag som just låg på gRuvön (På Hisingen).
Köra budbil
Var riktigt kul hade vanan inne innan för varje sommar hade jag sommarjobbat på Skolförlaget i Gävle och då kört deras paket astbil
Kommer ihåg en speciell körning på komradion hördes Trubbes välkända röst på klingande estnisk brytning
bil 14 tköörning till Arenalsvarvet avd 25. Tror han sa bil nummer inte namn. Kör dit snabbt hittar en lagbas som komkommer ut med en lång lista det var fredag eftermiddag.
Det var vad alla gubbarna skulle ha på systemet, fick pengar också bara åka in till Stigbergstorget och handla och tillbaka fick många timmar på den körningen Goa gamla Göteborg.
Rekord försöket
Ja nu gäller det Mikio ställer upp som back up Nu gäller det full fart Marcus hade tidigare kommit upp så vi har bilder från middagens rekord försök.
Mikio och Jan-Eric vid starten bortre korridoren
IVäg öka takten  kämpa

Nytt rekord 28 sekunder Ypiieee

Kommentarer
Postat av: Olle M

Jag följer din blogg...kriga på /Hälsningar Olle

2011-07-16 @ 15:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0