Middag och en tid med gåstolen

Middag oj va gott kyckling med ris. Efter middagen frågade jag en syster om hon kunde följa med mig en runda runt avdelningenett varv hem : Topp vi ger oss iväg tar tiden på bottre korridorrakan nu med gåstol. Knatar på det känns bra får tiden 40 sekunder, Nu har jag något att s fram emot imorgon ska ha en bättre tid i morgon. Ska göra ett försök vid lunch och ett till middagen. Det är viktigt att hålla igång så man får igång systemen
Här ska kämpas jag ska tillbaka Krigare.
Nu tror jag myser med en film från viaplay
Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Sara Löfstrand

Du är verkligen en riktig kämpe Jan-Eric!! Jag blir så glad när jag läser och ser hur du kämpar på med siktet stadigt inställt på att komma tillbaka!Fortsätt så! Du kommer att vara en förebild för mig så länge jag lever.

2011-07-14 @ 23:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0