Marcus Olivercrona tar silvermedalj GrattisMarcus

Fiick höra via Gunnars kommentat  Marcus Olivercrona tog silvermedalj i IKO internationella kemi olympiaden Bra Kämpat bäste svensk också e n HBO krigare
Bästa kemi elev i Sverige bästa kemilärare Gunnar KIhlberg HBO rules leve mitt kära HBO jag sk a tillbaka krigare krigare lyssnar lite bröder jag ska tillbaka.
Frukosten klar idag allt känns topp är på väg tillbaka Falun nästa och avd 23 hoppas jag nå denna vecka imorgon eller någpon annan dg i veckan verkar realistiskt nu
Fiick höra via Gunnars kommentat  Marcus Olivercrona tog silvermedalj i IKO internationella kemi olympiaden Bra Kämpat bäste svensk också e n HBO krigare
Bästa kemi elev i Sverige bästa kemilärare Gunnar KIhlberg HBO rules leve mitt kära HBO jag sk a tillbaka krigare krigare lyssnar lite bröder jag ska tillbaka.
Frukosten klar idag allt känns topp är på väg tillbaka Falun nästa och avd 23 hoppas jag nå denna vecka imorgon eller någpon annan dg i veckan verkar realistiskt nu.
Lycka till i England på ditt schoolarship i kemi Marcus.
Rolig historia
Kom just och tänka på en rolig historia den måste jag berätta. avd 23 låg ju nära avd 24 där min far låg inne för vård efter en lunginflammation. Han ligger på en stor sal med dubbla rader. Jag kommer upp och hälsar på han. "Jan-Eric säger pappa Karl eller Kalle har du sett vilka de har kallat in. OCh den där pappavisr med handen det ligger en gammal man väldigt sjuk vbredvis pappa. Va är det att ha hur ska vi kunna försvara SVerige han var helt övertygad att han var inkallad ige låg ilumpen. Och nu låg han på luckan med sina kompisr som skulle ut och förvara SVerige.DEt är ju likkt lumpen lite att ligga sjuk så här så jag kan gott förstå att han som var lite lätt dement var helt övertygad att han låg på I13 inte på Falu Lasarett. Har du en femtiolapp säger han innan vi skiljs åt. Va ska du med den till undrar jag JO det förstår du väl Jan-Eric jag måste ju handla lite på markan säger farsan helt allvarlig.
VI fick oss ett gott skratt även sysstrarna skrattade gott när jag berättade historian. Käre far jag vet att du bjuder på det du hade aaalltid glimten i ögaat och älskade att skämta det blev nog många pracitacaaaaaaal jokes på Länstyrelsen både i Falun och Gävle genom åren.
Korpen
Vet att pappa var mycket aktiv i korpen en riktig eldsjäl när det gällde korpidrott. Jag tror att han hade hand om damlaaget i fotboll på länstyrelsen mamma fick i alla fall tvätta e massa matchtröjor kommer jag ihåg.
Ordförande för Gävle IF
På tal om fotboll har min far Karl Hagberg varit ordförande för numera allsvenska fotbollsklubben Gävle IF. Han var kassör i föreningen eller revisor och en ny ordförande skulle utses det gick trögt till slut ställde farsan upp som en nödlösning ett år tror jag det var det här var någon gång på sjuttiotalet.
Gefle IF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0