Livet på avdelning 85E

Det är lördag 2 juli. Nu ska jag berätta lite om livet här på avdelningen. det är lite inrutat man anpassar sig fort. Frukost serveras kl7man beställer vad man vill ha vid köket. Tar sin bricka och sitter antingen vid sängen eller dagrummet. Cortisonet kommer in regelbundet under dan så det blir Hulukun Kylekun 3 gånger om dan morgon, middag och kväll. Det enda som testas är blodsockret och temperaturen. Jag har mina vändor jag går runt runt på avdelningen snackar lite med personalen eller någon med patient. Tur att ha bloggandet att sysselsätta sig med. Kl 11 är det lunch och kl 16 middag och kl 19 är det kvällsfika.

Kommentarer
Postat av: Antonjohanna

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-09-28 @ 11:00:46
URL: http://antonjohanna.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0