Konsert på Ovan_Myra misionshus lördag 9 juli

Ett repotage jag ej har hunnit med att färdig ställa här kommer det dock in i sista stunden.
Vi låter min kollega Cecilia berätta,
"Jag, Elin och Christina har haft en mycket fin och trevlig dag tillsammans. Kl.14 kom Christina och hämtade mig, sen åkte vi och hämtade upp Elin. Solen sken och Dalarna visade sig från sin bästa sida.  Framme i Ovanmyras missionskyrka fick vi se Elins fantastiska tavlor och vi fikade(hembakt bröd mmmmm...).
Kl.16 började konserten med en jätteduktig ung tjej (Alexandra Hjortswang) på viol och en proffsig ung man (Danilo Perusina)vid pianot. De spelade stycken av Mozart, Beethoven och Debussy. Underbart!!
Efter konserten gick vi runt igen och njöt av Elins tavlor. Vi satt sen på en filt ute i solen och mumsade på färska jordgubbar. Resan hem blev lika trevlig och pratig (du kan tänka dig oss tre ihop, inte en tyst sekund!) som uppresan.
Vi tänkte alla på dig och både skrattade åt goda minnen och fällde en och annan tår att du inte var med oss i bilen. Men nu skickar vi med våra tankar all energi till dig Jan-Eric så att du får ett bra tillfrisknande och snart tillbaka till oss alla igen!
Över sänder här bilder och filmer i olika omgångar från denna fina dag.
Stor kram
Cecilia"
Här kommer bilder från konserten.
Elin pä väg mot misionshuset.
Cecilia utanför missionshuset
Christina utanför ingången till missionshuset.
Christina, Elin och Cecilia.
Elin påkonsert
Elin med sina tavlor
Christina, Cecilia och Elin sitter i gröngräset och njuter av jordgubbar.
Tack för att jag fick vara med ni är underbara Kram Jan-Eric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0