Jubel från sal 12

Sverige gör första målet både Ulf och jag jublar så en del av personalen kommer in. Nej vi har inte ont Sverige har gjort mål de bara skrattar och ler. Ni är helt underbara tar hand om oss så väl. De vet ju om att det är två tokiga leksingar som ligger här.
Sverige vinner matchen och är klar för semin hoppas man får se den matchen men det kan ju vara så att man ligger nersövd med dropp och kateter då. Jag fick idag höra att min kirurg är utsedd  och bör då  imorgon få träffa han och får mera information om själva operationen.
God natt kl är 23,25 nu ska gå ut i dagrummet en stund och ta en kopp choklad innan jag kryper i säng. Cortisonet gör att man blir mer aktiv behöver ej sova så länge är pigg ändå.
Vi ses i morgon ha det gött.
Sverige vinner gruppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0