JANE tillbaka

19,14  2011 0712
Jan-eric just nu direkt från sängen i NIMA-
Jag är född på nytt.
vilken känsla att vakna och se känna tänka jag är fortfarande janeric.
tårar strömmar av glädje på min nya födelsedag jag är född på nytt välkommen till världen
det här är min första blogg.
det värkte oerhört mycket först jag var väldgt gnällig då. nu bättre det känns att man har en hjärna som reagerar skönt.
personalen är underbara empatin känns människan är en empatisk varelse
Foto jag tog just innan på skype
här är jag
krigare krigare krigare
leve livet   kram alla för ert stöd
janeric

Kommentarer
Postat av: Oscar

Hoppas du får en god paj lite senare då pappa! Började regna massor på mig när jag cyklade hem, men det gjorde inget! Kramar!



KRIGARE!

2011-07-12 @ 19:45:32
Postat av: Anna

Du är verkligen en krigare! Älskar dig pappa! vi ses snart, då ska du få en stoooor kram! KRAM

2011-07-12 @ 20:07:17
Postat av: Olof H

Grattis på din andra födelsedag! Starkt jobbat! Du är verkligen duktig på att skriva här på bloggen!

/Olof

2011-07-12 @ 20:19:38
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen Jan-Eric! Skönt att ha dig tillbaka! Du är en sann förebild och jag är stolt över att ha dig som svärfar! Nu ska du koncentrera dig på att bli frisk så du kan fortsätta att vara en förebild för oss alla och lära oss och nuvarande och kommande barnbarn hur en krigare tar sig an livet! Vi ses snart! kramar

2011-07-12 @ 20:43:57
Postat av: Ylva Liss

Skönt att operationen har gått bra! Vi har alla varit oroliga för dig. Hälsningar från Tibble Lissarna.

2011-07-12 @ 21:12:09
Postat av: Bodypalace

lycka till i fortsättningen =)

2011-07-12 @ 21:27:23
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Sara Löfstrand

Håller med alla andra om att du är en sann krigare! Inte hade jag väntat mig att du personligen skulle skriva på bloggen redan idag!! Jag är riktigt imponerad! Har tänkt mycket på dig idag. Hoppas huvudvärken gett med sig lite. Fortsätt att kämpa Jan-Eric!

2011-07-12 @ 21:36:13
Postat av: Gunnar

Härligt att se dig.

Utan skägg och med hål i skallen så är du ändå samme J-E

Nu är både tumören och Barsebäck väck.

Hoppas att du får se fotbollen imorgon.

G

2011-07-12 @ 21:48:03
Postat av: Christel

Hej Jan Eric!

Vad underbart att höra från dig igen!

Se nu till att återhämta dig ordentligt.

Följer din resa mot ett tillfrisknande med stor glädje!

Vi ses!

Christel

2011-07-12 @ 22:00:05
Postat av: Cecilia

Du är en sann krigare och fantastisk Jan-Eric! Krya på dig, snart kör vi våra kurser tillsammans igen.

Kram Cecilia

2011-07-12 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0