Inkommande videosamtal på Skype

Innan jag ska precis gå på toa och borsta tänderna. Måste det har ätit lite godis idag. KOmmer det ett inkommande samtal på Skype.
André och Francoise ringer
Jag får prata med André min kära franska kollega jag lärt känna från vårt utbyte med vår vänskola i Brest. Så nu är jag hemma hos mina vänner i bRest. Vi talar l'änge så skönt att se och prata med dem i gen vi briukar hålla kontakten via SKype men nu var det länge sedan sist. vI pratar gamla minnen KOmmer speciellt ihåg sista gången jag bodde hos dem i BREst jag hade joggat ut med Cecilia en tur kommit lite långt bort. FIchk för mig att jag var nära en by som heter Rapellefördet återkom på skyltarna tyvärr är inte min franska så bra där kan jag nog sätta in en stöt och föbättra lite. För nu är jag sugen på enresa till FRankrike kanske nästa sommar besöka Brest och Arianas ställe i södra FRankrike. Nya drömmar nuya mål men inget är omöjligt. All luft jag hade i skalllen efter operationen bör ju vara helt borta om et tår. Vad betyder Rapelle jo det betyder påminner det var påminnelse om hastighet etc, JGa anade något lurt.jAg hittade hem till ANdre jag slapp ringa dem om att jag var vid byn Rapelle. MEn det var en rolig historia som vi skrattade gått åt där nere i Brest. NEjnu är det sent inmed några bilder och sedan hopp i sängen ska bli skönt.
André och Francoise


Jan-Eric och André skypar.


Nej nu får det bli godnatt   bonne nuit

Eller som också blev ett rolig grej  bonne noir det var inte jag som myntade detta jag står för rapelle. Men detvar också kul sagt det får nog bli mörkt här nu ska släcka och sova nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0