Frukost på månstigen 12

Det är dags för frukosten klockan är 7. Får in en härlig brícka med lite havregrynsgröt, youghurt med myssli en rostat bröd med ost. Te vattnet hämtar jag själv ute i dagrummet ännu ett litet teg framåt. hR datorn bredvid mig i sängen ser att ELin är online på Skype ringer upp henna och där är hon vid matbordet i stora rummet med sin kaffekopp. Vi käkar frukost tillsammans det känns som om jag satt hemma också helt otroligt.
Hemma vid matbordet under dagens frukost.
Vy från stora rummet på månstigen
Anna och Lukas
Lite senare på förmiddagen tittar jag in till Anna och LUkas i Hosjö. Elin kommer också in så nu kan både mormor och morfar gulla med Lukas, Jag får se då han själv travar iväg som bara den pinnar på med benen och kastar sig i Annas famn. Vilken liten krigare jag har där morfars guldklimp snart ses vi Falun.
Upp i famnen på mamma full fart.
Oj iväg nu fårmamma och pappa se upp hemma i Hosjö.
Efter lunchen Skypar vi lite igen.
Då hade FIa Och OScar kommit på besök vi satt länge i dag rummet deåt medhavd sallad jag åt min lunch idag var det stekt fläsk med rårakor.
Hemma på månstigen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0