Fortbildning en lördag kväll i juli

Idag var ju dagen då Cecilia och Christina mina kära kollegor åker  min kära hustru Elins utställning där se tidigare inlägg.
Cecilia har lovat att fota och sända bilder så att även jag får vara med.
Problem
Cecilia har filmat men filen är för stor för att skickas med mailen . Hur göra jo vi konfererar via mobilen och jag visar Cecilia hur man skapar ett webalbum i picasa och hur man kan dela album. Nu lägger Cecilia in två filmer och en massa bilder och skickar länken till mig. Jag kan här i dsgrummet lugnt ladda ner den stora filen.
Nu är det dock så sent klockan är halv ett jag ska ta en kopp choklad och en bit av Annelis goda kaka sen blir det hopp i sängen. Allt är lugnt endast personalen springer i korridoren då och då när lampan pinglar och blinkar någon patient som behöver hjälp.
Reportaget från Ovan-myra kommer upp imorgon.
God Natt
Vill gärna ha en kommentar av vår rektor Christel.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Låter gott med lite kaka innan sängen farsan! Imorgon tar Jag. Med några bärs (lättöl till dig :) )till fotbollen! Sov gott! Kramar från mig och Fia!

2011-07-10 @ 01:09:17
Postat av: Jan-Eric

Va gott ska bara kolla att dset är ok kan bli alkohol fri istället Natti natti

2011-07-10 @ 01:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0