Foppa tröjan kom Ypiee

Har suttit hela förmiddagen i operationsärken har väntat på min Foppa tröja. Nu när det inte blev någon operation idag kanske vi hinner ta Foppa bilden jag har planerat att ta. Jag går fram i min särk med blåplastskydd på fötterna til lexpeditionen. Ja det finns ett kuvert där det är Foppa tröjan. Jäteläcker nu kan jag ta på mig den och mina vanliga kläder. Men aj Fia har digitalkameran den behövde ju inte vara  här under operationen så den blev kvar i hennes ficka. Det är bara 10 minuter kvar tills Ulfs transport hem skulle vara här. PANIK msar Fia hon ringer jag ska cykla allt var jag kan söäger hon. För säkerhet skull tar vi bilder med våra mobiler. Ulfs läkare Nina var just på besök. Hon ställer glatt upp på att vara våran Paparatzi fotograf. Hon tar flera bilder med min och Ulfs mobil skrattar glatt. Tänk vilka fantastiska läkare vi har och som jag har sagt och som också är ett tema för min blogg. Svensk gemensam allmän ägd sjukvård är mycket bra och värd allt stöd och den ska vi kämpa för att bevara.
Men Fia fattar läget kommer strax in lite anfådd efter ett intensiv pass. Jag säger att det är bara bra för jag har tänkt åka ett Vasalopp med alla svärdöttrar också. Kanske ska hon hänga på kortVasan nästa år som Anna ocjh jag siktar på.
Fia fotar oss också bra att ha en bild med hög upplösning. Tack Lars Andersson butikschef på Starshop att du fixade det hela. Ett stort glädje ämne för mig idag men du är ju leksing. Bra att Fia fixa digitalkameran du kan du få en bild med bra kvalitet. Hoppas du får användning av den i marknadsföringen den är fri att använda för er det lovar både Ulf och jag.
Fia visar mig den lägenhet Fia ska titta på i Norrköping på måndag,den ser väldigt fin ut. Hoppas du och Oscar vinner budgivningen.
Lägenheten
Oj nu är det lunch. Tur jag fick beställa lunch av dig Oscar. Idag blir det omelett med röktlax och potatis ska bli gott. Jag tycker maten har varit alldeles utmärkt inget att klaga på utom en gång då det kom en konstig sky till färsbiffen mend det var helt ok . Maten är mycket bra.
Får lägga in Foppa bilden i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kära kollega! I morgon ska jag, din härliga hustru Elin och Christina E.O. åka till Missionskyrkan i Ovanmyra. Det ska bli jättetrevligt!! Kul att få se Elins fina tavlor och höra vacker musik. Vi åker kl.14 och konserten är kl.16.

Fortsätter läsa din blogg i helgen!



Vi hörs



Kram Cecilia

2011-07-08 @ 14:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0