Följer en annan resa på Bloggen.

Det är kväll onsdag 5/7 Sitter och följer en annan resa på Bloggen det är Joel Johanssons resa i Pamir bergen där hans expedition planerar att bestiga berg på upp till 7000m höjd. De flög iväg igår vad spännande att här i sjuksängen följa Joels äventyr visst är tekniken fantastisk. Joel är en kär kollega vi var klassföreståndare tillsammans i tre år lämnade den klassen förra året. Lycka till  Joel på din resa. Vi reser men det är lite olika resor, ni som vill följa hans blogg här har ni adressen. Till Utebloggen

Kommentarer
Postat av: Kristina (Joels flickvän)

Jan-Eric, jag ska hälsa Joel att du skrivit om honom. Jag vet att det gläder honom att du följer med på hans resa där borta i Pamir. Jag vidarebefordrar det som ramlar in i min mobiltelefon på hans blogg, men det kan bli med några dagars mellanrum. Nu är de i alla fall på plats i Base Camp ("Onion Glade" heter det, ligger på 3 500 m ö h). Imorgon börjar den långsamma vandringen uppåt. Kring den 17:e juli bör de nå sin första topp, 7 134 m ö h.



Jag ska följa dig här. Varma tankar från Kristina

2011-07-06 @ 19:56:56
Postat av: FotnotsMaja

Vad roligt för dig att kunna följa. Sjuksängar är inget kul. =/



Hälsningar

Maja

2011-07-06 @ 20:18:02
URL: http://fotnotsmaja.blogg.se/
Postat av: Björn Thelin

Krya på dig Jan-Eric! Kämpa på och heja LIF.



Hälsningar

Björn

2011-07-06 @ 21:46:38
Postat av: Jan-Eric

Tack Björn det vet du vi ses i höst i Tegera Arena

2011-07-07 @ 23:39:37
Postat av: Joel

Hej Jan Eric!

Hoppas att det gar bra med operationen och allting.

Halsningar fran en som gor en mycket enklare resa i Osj, Kirgizistan.

/Joel

2011-07-20 @ 11:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0