Fia tipsar Jan-Eric och mys i vinterträdgården

När jag sitter och jobbar  upptäcker jag att alla inlägg jag gjort i juli ej kommer fram i högerspalten. Birgitta och Håkan kan inte följa bloggen kronologiskt. Det borde man ju kunna. Skickar en fråga till hjälpen. Fia och Oscar kommer upp för de ska följa mig till Cafeterian. Jag får gå dit om jag har anhöriga med mig och nu ska vi gå dit och köpa glass och sitta och mysa i vinterträdgården.
Fia säger " det vet jag hur man gör jag har bloggat själv tidigare. Man kan gå i och ändra kodmallar och få uppdelat i tidigare och senare inlägg2. Wov vilken svärdotter jag får har de gifter sig i september nästa år. Jag vet ju redan innan att Fia är en toppen tjej det är ni alla mina svärdöttrar. Svärfar webdesignlären får hjälp. Va kul nu får jag ett problem att lösa ikväll. Håll utkik så får ni se om jag lyckas.
Fia visar Jan-Eric hur man kodar i blogg.se
Efter Fia visat Jan-Eric hur man kodar tar vi en promenad till Cafeterian. Vi anmäler att vi går iväg ut i hallen in i hissen till bv. En lång korridor promenad till Cafeterian.
Jag köper glassar och vi går till vinterträdgården som oclkså ligger på bottenvåningen.
Oscar, Jan-Eric och Fia myser med glass i vinterträdgården
Oj vem kommer i korridoren

Det är Marcus och Carolina kul alla samlade i vinterträdgården.
I vinterträdgården
Jan-Eric Marcus och Carolina i vinterträdgården.
Oj nu kom kvällens cortisondos Hylukun Kylekun på er alla.
Och snart är det dax för kvällsfika va gott idag får jag äntligen  en kopp grönt te Här finns bara svart te. Men nu har Fia och Oscar levererat en kartong med härlig grönt citrus te till sal 12-1.

Kommentarer
Postat av: Carina & Bengt

Hej Jan-Eric!

Vi följer din blogg och håller tummarna för dig på måndag.

Lycka till

Carina och Bengt i Karlstad

2011-07-09 @ 21:59:27
URL: http://hjarntumorresan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det värmer sitter i redaktionen ska kvällsfika nu Kram

2011-07-10 @ 00:31:45
Postat av: Elin Pedersen Hagberg

Fina bilder på våra fina barn!

2011-07-11 @ 15:00:21
Postat av: Jan-Eric

Ja de är alla underbara med sina underbara sambos. Vi är rika Elin . Puss på dig från gubben far. Snart är jag hemma med dig och myser i Gillestugan.

2011-07-11 @ 15:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0