Fia kommer med sallader

Fortfarande fredag em Fia Oscars flickvän kommer upp med jättegoa sallader hon plockat ordning till oss. jag kom ju efter lunch och ingen lunch var beställd. Vi sitter i dagrummet och äter lunch oh va gott med en Spendrups lättöl. Efter lunchen flyttar vi på oss till mitt rum vi spelar Sverige spelet och det blir utslagsfråga mellan mig och Fia. Jag vinner ypiee. Efter att tag kommer syster Hanna in och ger besked ansvarig läkare säger bestämt nej till permission för Peace and Love. Ridå lite besvikelse men biljetten kommer väl till användning Cecilias dotter köper den och de har lovat att filma med sina mobiler och skicka filmerna till mig. Fia och Oscar håller mig sällskap till sent på kvällen,Marcus hann också med ett besök på em. så skönt att ha ett sådant underbart stöd.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Bara kämpa på pappa vi är vid din sida! :)

2011-07-05 @ 19:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0