Får mail från jämtleksingen.

Fick just ett mail från jämtleksingen.  Den bloggen är den bästa LIf hockeyblogg en blogg jag alltid följer va kul att han länkar min blogg från hans det värmer gott bröder emellan.
Här är det fina mailet.
"Hej Jan-Eric
Stort tack för ditt fina mejl. Det var både rörande och inspirerande att ta del av ditt mejl och innehållet på din blogg. Så tjusigt att med bilden på dig och Foppa d.ä. i era leksandströjor med Filip Forsbergs tröja i mitten där ni håller tummarna inför framtiden.
Jag har skrivit om ditt mejl och lagt upp en länk till din blogg och hoppas att många går in och läser och blir inspirerade av ditt livsmod.
Jag håller alla tummar för dig i det som du ska ta dig igenom och inför en ny säsong.
Bästa hälsningar till dig och Ulf Forsberg
Rolf Urby" jämtleksingen
Jag har också forskat litet om den där bilden från klacken jag vill ha . Ringde Dala-Demokraten fick prata med Eva Högberg en journalist jag känner väl och som jag upskattar har skrivit många fina artiklar om vår skola. Hon ska försöka undersöka om den går att hitta.
Jag googlade jag vet att den är med i liten upplösning i en gammal DD artikel på nätet, det verkar som om matchen var i oktober 2007 enligt SVts hemsida Lotvonen tvålar till Mora vilken härlig rubrik att njuta av nu.Vid närmare koll är det ju när han spelade i Modo. Får ett tips att det är i november 2005 det är ju rätt säsong.Men det var andra tider då den formen Lotvonen hade då har han tyvärr inte visat senaste säsongen. Nej den rubrik vi får se nästa säsong Leksands Foppa sänker Mora i derbyt.
Daladans daladans

Kommentarer
Postat av: Christel

Hej igen!

Efter en skön förmiddag ute i trädgården har jag nu satt mig i soffan för att invänta kvartsfinalen i VM. Den ska du väl också se, tänker jag.



Jag blir så glad av din energi, det är så den känns hit till Korsnäs. Lycka till med operationen i morgon. Ser fram mot att få träffa dig och planera vidare för Gy 11 och höra dina tankar om hur vi ska nyttja ITs på bästa sätt.



En stor kram från TVsoffan! //Christel

2011-07-10 @ 12:57:55
Postat av: Jan-Eric

va kul att du är med Christel vad säger du om min och Cecilias fortbilning i IT teknik vi hade i lördag kväll. Tyvärr ingen operation i morgon.

2011-07-10 @ 23:02:18
URL: http://hjarntumorresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0