En träningsrunda runt i korridoren på avdelning 85E.

Jag brukar vandra en 7-8 varv runt i mina träningsrundor. Jag får ju ej lämna sjukhuset och när man är van att träna regelbundet måste man hålla igång på något sätt. Saknar ju mina endorfin kickar. Har tagit upp detta i ett tidigare inlägg där jag föreslår att man borde ha tillpång till ett lite motionsrum med en cykel några vikter etc.
Vi får väl se drar det ut på tiden får jag väl försöka lobba lite för det.
Det var så lugnt ikväll inga andra patienter ute på avdelningen. Så jag gick tillbaks på rummet och spelade in en liten film. Jag vill ju inte filma personer och lägga ut dem på nätet hur som helst, man får tänka på nätetik. Det finns lagar och bestämelser som reglerar detta. Det är ju ett moment i webdesignkursen jag undervisar i på Haraldsbogymnasiet. Det gäller att leva som man lär.
Häng med här nu kör vi ett varv

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej Pappisen. Roligt att se din träningsrunda. Har de inget gummiband så du kan träna dina stakmuskler?

2011-07-09 @ 01:23:45
Postat av: Jan-Eric

Ha ha ska fråga syster. Kram från Pappisen

2011-07-09 @ 07:25:19
URL: http://hjarntumorresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0