Bilder från Ovanmyra trillar in från Jonas

Det är kväll onsdag 5/7 och bilder från Ovanmyra missionshus trillar in. I Ovanmyras gamla missionshus bedriver Björn Gustafsson musikalisk verksamhet med flera konserter under sommaren se hans blogg  Ovanmyras missionshus
I år kommer det även vara möjligt att njuta av konst under pauserna på konserterna. Björn har bjudit in konstnärer och han hade hittat min fru Elins hemsida Elins galleri Och där tyckt om hennes tavlor och nu ska hon få vara första konstnär som ställer ut.

Jonas och Marie hjälper till med transport och allt praktiskt som jag nu inte kan fixa tack underbara son och svärdotter ni är toppen.

Jonas och Elin utanför Ovanmyras missionshus
Elin och Jonas inne i Missionshuset
Fönster
Gamla fotografier
Elins tavla framför en reproduktion.
Här syns två tavlor motiv från Lofoten och Lantlig Idyll
Nu ska det bli spännade hur det kommer att gå. Jag ligger här och håller tummarna för att det ska gå bra Elin puss och kram tänker ofta på dig.
Oj då nu har jag ju börjat blogga kring en ny kategori Konst nu får jag lov att lägga in den i inställningarna också. Oj nu är det snart fotboll att njuta av Heja Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0