Bilder från Månstigen.

Oscar skickade några bilder från Månstigen. Jonas Sjöström har lagt in golvet så fint i sovrummet. Tusen tack Jonas vilken härlig familj man har vilket stöd jag haft av er hela tiden. Barn och sambos som ställt upp hela tiden. Hoppas vi alla kan träffas vid premiären i Tegera Arena.
Idag har jag med hjjälp av Jonas anmält mig till sjukassan det gick efter lite stul med bankid att göra på försäkringskassans mina sidor.
Annars har det varit en kamp mot ryggen som värker stundtals mycket liggande försöker gå så mycket jag kan och sitta på stol. Imorgon blir det kontakt med sjukgymnast skönt måste träna upp musklerna.


Jonas lägger golv va fint det blir.


Nästan klart.


Lukas leker med telefonen.


Elin myser med Lukas

Imorgon får morfar mysa med dig längtar redan.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Blev ju riktigt snyggt det nya golvet! Bra jobbat Jonas!



Idag regnar det och är segt att vara parkarbetare!



Hoppas ryggen inte krånglar idag. Kramar Oscar

2011-07-25 @ 09:25:39
Postat av: Glenn Ljunggren

Hej Familjen.



Grymt bra jobbat Janne. Underbar familj du har som stöttar dig och varandra på ett fantastiskt sätt.

Pratade med Elin idag, skönt att ni alla är så starka. När du kommit hem och är frisk kommer jag vägen förbi. Kämpa på så syns vi snart:-)

2011-07-25 @ 13:35:15
URL: http://www.hemsidesupport.se
Postat av: Jan-Eric

Kul att höra från dig Glenn. Kul att ses. Men tankarna finns ofta i Norge det är så svårt att fatta skjuta ner ungdomar på ett ungdomsläger med berott mod. Vi måste slå vakt om vår demokrati och öppna samhälle men va på vår vakt mot högerextremismen som frodas.

2011-07-25 @ 14:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0