Besök måndagen

Innan lunchen kom Per Paulserud på besök min kära kollega det var skönt att prata om ditten och datten och lite skola förståss. Per vilka goa kakor kunde imte hålla mig mums.
Strax innan middagen kom Lukas,Anna och Elin på besök. Lukas fick mat samtidigt som jag åt dagens middag pytt i panna med rödbetor..
Fick kosa lite med Lukas men han var lite trött men vi passa på att gå lite . Lukas fick åka gåstol det tyckte han var riktigt roligt.
Efter deras besök gick jag tre varv runt avdelningen utan att stödja mig pågåstolen bara skjuta den framför mig. DEt gick riktigt bra efter gjjordejag situp och lyfta nrumpa övningarna. Det kändes väldigt ok får ta en ny vända på kvällen.


Anna och Lukas på besök i rum 10


Full fart i korridoren.


Tjohej det här var kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0