Bärfest i dagrummet

Efter middagen som intas i dag rummet blev det en härlig bärfest. Elin och Oscar hade tidigare besökt mig på avddelning 23. De hade tagit med sig hallon och jordgubbar från månstigen.

Det är alltid två rätter att välja på idag tog jag fiskgratäng och potatis, dt var mycket gott, som alternativ finns det alltid en soppa idag var det gulashsoppa den såg också väldigt god  ut.

Efter middagen blev det bärkalas. Personalen som är helt fantastisk duka de fram en skål mjölk och socker.



mums så läckert


Jan-Eric njuter av hallon så gott bästa bäret .

Nya bloggredaktionen


Här är bloggredaktionen i Falun i avd23 sal10:3



Arbetet med bloggen i full gång

Mys med Elin


Skönt att mysa med hustru Elin som nu kan besöka mig varje dag. Skype fungerar ej här i  patientnätverket. Får fäörsöka ta reda på varför i morgon.


Kommentarer
Postat av: Jonas Sjöström

Heja Jan-Eric! Va pigg du ser ut, härligt att se, du är stark. Tänker på dig och följer dig varje dag på bloggen. Snygg frisyr föresten, ser precis ut som min :)

Kram Jonas (Din svärson)

2011-07-23 @ 22:16:35
Postat av: Jan-Eric

Ja Jonas det går framåt. med bären och all vitamin därifrån är jag nog snart hemma hoppas jag. troligen i slutet av nästa vecka.

2011-07-23 @ 22:28:46
Postat av: Peter

Hejsan!



Det ska inte vara spärrat med skype på gästnätet har jag fått bekräftat av den som vet. Så det måste vara ngt annat som vill strula. Håller med tidigare om frisyren..:) Krya på dig!!



Mvh

Peter

2011-07-25 @ 09:48:28
Postat av: Jan-Eric

Tack för svaret ska kolla upp det igen.

2011-07-25 @ 09:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0