Ambulans till Falun

Strax efter 10 kom två ambulans män upp med en bår för att hämta ner mig till ambulansen. DE hade åkt ner från Avesta enkom för att köra mig till Falun.


Farväl rum 13.



Upp på båren i korridoren


På väg ut från avdelningen


På väg in i hissen.



På väg in i ambulansen


Inne i ambulansen


Vy från bakfönstret. Va skönt det var att åka ambulans se lite annat än avdelningen en riktig upplevelse där vi rullade fram fort på motorvägen till Gävle.


Det var fin utrustning i ambulansen här ser hjärtslgen och syresättningen som kollades under resans gång bra värde 97%. Även blodtrycket kollades.


Dörren öppnas bak vi är framme


Vi är i Falun jag rullas ut härligt med frisk luft efter regnet.

Tack för transporten det gick som på räls härligt jag är hemma i Falun på avdeling 23 igen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0