Torsdag 8 december

På fm går jag till vårdcentralen jag ska ta två blodprov inför nästa vecka cellgiftskur. Jag klär på mig rejält och går stavgång till vårdcentralen kommer in snabbt och proverna tas utan problem.
Innan jag går hem handlar jag lite på Willys det blir rätt tungt så jag går hem
 med allt på en gång. Går sedan upp mot gläntan och möter Elin som
gått runt Jämmerdalen. Det blir till slut rätt så bra stavgångstur på fm.

Käkar lunch Lasange väldigt gott så skönt nu när maten smakar gott igen.
Sover lite som vanligt efter lunch upp snabbt kvart i 3. Byter om och går raskt ner till
HBO har möte 15.00 med mina projekttarbetselever. Har ett bra möte med dem
 samlar upp deras kvitton de lade ut en hel del när de hade forskarskola.
 Hoppas vi kan lösa det på något sätt. Sätter i växter i skolans akvarie dem
 jag rensat ur mitt akvarie. Jobbar lite med hemsidorna innan jag går hem.

Oj Leksand ligger under mot Borås efter andra perioden 1-3 till Borås.
vad är det här matchen går varken på S24 eller Viaplay kanske tur man slipper
 se eländet räcker med att höra det på radion och titta på Everysport.
Får se om LIF kan komma igen i tredje perioden. De brukar göra en bra sista
 period, hoppas de kommer ut nu i tredje och visar var skåpet ska stå.
Nej fortfarande 1-3 och det är 1 minut kvar av matchen. Vi torskar igen mot
ett bottenlag och det hemma också känns inte bra, trots att jag hade
 Leksandskalsongerna på mig. Nu får Leksand kommaigen på lördag och
spöa Västerås.
Typiskt 1-4 i öppen kasse GOD NATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0