Torsdag 29 december

Går stavgång på fm till Elis Janssons VVS i Korsnäs. En knopp till varmvatten kranen i badrummet uppe har blivit glappt igen trots att vi bytte den för bara 2veckor sedan. Elis visade hur man måste skruva ut packningen mer än jag gjorde innan man sätter fast knoppen. Jag köper en ny den gamla blev en lärpeng. Går förbi hemköp köper clementiner och goda saftiga apelsiner. Går hem förbi ÖB på vägen hem megn måste gena övr järnvägnen dför kjag måste snabba mig hem kl 12 är det dags att ta 12 cortison tabletter. Äter lunch och sover som vanligt någon timme efter lunchen. Till middag lagar jag och Elin kantarell soppa enligt Staffans recept och med de kantareller vi fick av Staffan. Den blev läcker tack än en gång Staffan för kantarellerna nu kommer det att bli fler kanatrellsoppor framöver. Mår hitills riktigt bra och är väldigt pigg och aktiv men det beror på den höga cortison dosen får hoppas att blodvärdena blir bra efter denna cellgifts kur. Dosen är också mycket lägre denna gång 280 mg förra gången blev det ju 460 mg hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0