Torsdag 1 december

Oj hur det kan gå då rätt kalsong ej sitter på.
Det var med fasa jag såg att jag hade glömt att sätta på Leksandskalsongerna i tisdags. När jag har dom på brukar LIF vinna matcherna. Men jag hade glömt att sätta på mig dem i tisdags.
Det kanske var underskattning från min sida Sundsvall tar dom väl lätt men icke de gick på pumpen och gjorde sin sämsta match för säsongen. Ursäkta mig för misstaget det kommer jag ej att göra om.
Men oj dagen därpå blir Krister och Niklas av med tränarjobbet droppen verkar ha varit den dåliga matchen mot Sundsvall. Oj vilket dåligt samvete jag får förlåt mig Krister och Niklas det var ju mitt fel jag glömde bort att sätta på mig leksandskalsongerna.
Jag lovar att ha på mig LIF kalsongerna på lördag under matchen Leksand -Örebro. Oscar kommer hem och vi kommer att se matchen live i Tegera Arena då blir det nog seger för LIF.

Idag har det varit ännu en bra dag. Gick stavgång på fm nu har jag mätt sträckan 5,5 km är vår stavgångssträcka lagom att börja med. Det gick fint att gå inga problem fint tempo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0