Tisdag 6 december

På fm handlar vi med Oscar som kör oss runt. Först lämnar vi returer vid OKs återvinningsstation. Jag passar på att köpa både en hushålls och toabal. Vi fortsätter till Ica Maxi där vi storhandlade. Vi fortsatte in till centrum där vi köper akvariefiskar till akvariet. Jag passar på att köpa nyponskal och kornflingor på Hälsokostaffären också.


Akvariet rengjort och med nya fiskar

PÅ em går jag ner till Haraldsbogymnasiet har en elev som läser in Kemi A och han ska göra några laborationer i X3C. Jag stannar kvar och är med på arbetsplats träffen mellan 16.00 -17.00.

Kl 19  börjar matchen Mora -Leksand det tredje derbyt i år. Första perioden väldigt jämn men leksand lyckas bra trixar in 2 mål. Leksand håller det hela matchen ut och vinner med 2-0 Härliiiiiiiiiiiigt. Erik Hanses revancherar sig efter den mindre bra matchen mot Örebro och spelar kanonbra och håller nollan. Nu blir det att hänga ut Leksandsflaggan på altanen våra grannar är ju moringar så det är tradition att LIF flaggan sätts ut då vi slagit Mora.
Jag hade givetvis leksandskalsongerna på denna gång och se vi vann.
Avslutar kvällen med att se andra halvleken Chelsea - Valencia i Champions leuge. Står 2-0 där också till Chelsea efter första halvleken.
Oj Drogba gör elegant 3-0 som blir slutresultat och Chelsea går vidare i Champions Leuge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0