Tisdag 13 december

Vaknar med mindre huvudvärk skönt men på morgonkvisten fick jag hjärtklappning. Som inte ville ge med sig får ligga i sängen hela fm ringer Blodmottatgningen jag kan ta 2 tabletter Inderal (som är en betablockerare) klockan är då 12 och två kl 16 om det inte har gett med sig till kvällen blir det att besöka akuten.
Jag tar mina två inderal och ligger och väntar det verkar som om det har effekt slagen minskar i intensitet ett tag men efter ett tag kom hjärtklappningen tillbaka i full styrka och då brukar det vara 150slag/minut mot normala 70 slag/ minut. Men efter en timme så stoppar hjärtklappning vilken härlig skön känsla det är när det släpper Yppiee.
Äter lunch och sover som vanligt någon timme på em nu var det skönt när hjärtklappningen försvann att sova lite.
Sover faktiskt till halv fem det fanns nog en del sömn att ta igen.
Går upp och börjar att jobba med skolans hemsida justerar lite i nyheten om Lucia. Lägger in några nya länkar i HBO i media det gäller att ha en uppdaterad och aktuell hemsida. Skönt att kunna gör detta jobb hemifrån.

Kommentarer
Postat av: Jörgen E

Skönt att höra att du fick stopp på hjärtklappningen, hoppas nu bara att det håller i sig. Vad jag förstår spelar väl Leksand ikväll - vi får väl hålla tummarna för laget.

Ha det gott tills vi ses!

2011-12-14 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0