Onsdag 14 december

Vaknar med hjärtklappning även denna morgon men som tur var slutade hjärtklappning på morgonen. Oj vad skönt det är när det släpper. På fm går jag stavgång upp till Gläntan bara och tillbaka. Oj vad skönt det var att komma ut och röra isg efter flera dagar hemma inomhus och ofta i sängen. Vad förvånad jag blev då jag kom fram till elljusspåret och såg att de dragit skidspår. Idag var de kanske åkbara med rött klister och ett par gammel skidor som man inte är rädd om längre. Men fryser det nu och kommer 1 dm snö blir det perfekt då åker nog gammel skidorna fram.


Skidspår Ypiie i elljusspåret mera snö hoppas jag på nu.

På em efter en timmes sömn går jag ner till Haraldsbogymnasiet. Har en elev som jag hjälper med Kemi B kursen. Vi jobbar på riktigt bra i över en timme, det kändes riktigt bra nästa möte blir i januari.
Följer nu Leksand match mot Tingsryd via Everysports hemsida, men hör och häpna efter 2 perioder stårdet 0-0 . Inte beror det på mig den här gången Leksandskalsongerna sitter å. Jävlar Tingsryd leder nu med 0-1 ska de torska mot ett bottenlag igen. Nu får ni komma igen LIF sätt några baljor nu vinn matchen och klättra upp på tredje platsen tilllika kvalplats.
Nej o nej LIF förlorar med 0-1 ännu en torsk mot ett bottenlag. De kan tydligen inte föra matcher eller spela bra mot lag som lägger sig på försvar. Det hade de ju enligt Appelgren tränat på. Det här var inte bra.
De har tydligen spelat hyfsat och legat på bra men återigen inneffektiva framför mål. Vad ska Salo göra nu efter två förluster hemma mot bottenlag. Sparka sig själv och Appelgren?
Nej nu hoppar jag i säng  De får komma igen på måndag och slå Malmö borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0