Måndag 5 december

Går stavgång med Elin och Oscar vi går ända fram till Rottnebys rastplats. Det var riktigt skönt i vintersolen.


Oscar vid rastplatsen i Rottneby.


Jan-Eric tar igen sig lite vid rastplatsen i Rottneby naturreservat.

Käkar lunch och sover som vanligt någon timme efter lunchen. Oscar och jag går sedan ner till Idrottshallen det är ju dags för innebandy. Vi är ensamma först men efter ett tag trillar det in några till. Vi blir 7 st till slut och spelar med små mål över halva plan. Det går riktigt bra men några snabba ruscher klarar jag ej av som tur var har vi en avbytare i vårt lag.
Efter innebandyn styrke tränar vi det var också skönt även om jag fick nöja mig med lättare tyngder.

Går efter duschen in på skolan och förbereder laborationen jag ska ha i morgon em med den elev jag ska handleda i kemiA kursen. På kvällen jobbar jag lite med skolans hemsida lägger in meny på veckans Ecole samt lägger in nya poängplaner på Naturs hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0